REGULAMIN SPRZEDAŻY W SKLEPIE STACJONARNYM GoDarts.pl
I DANE IDENTYFIKACYJNE
- Organizatorem sprzedaży prowadzonej na terenie Polski w sklepie stacjonarnym pod nazwą Godarts.pl jest Bestock.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: Sprzedawca), z siedzibą w Bielsku-Białej (43-300) przy ulicy Głębokiej 7, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców KRS pod numerem KRS: 0000545731, NIP: 7811907134, REGON: 360872379, kapitał zakładowy w kwocie 5 000 PLN.
II TOWARY
- Przedmiot sprzedaży stanowią produkty oferowane w ramach działalności Sprzedawcy, wszelkiego rodzaju akcesoria do gry w rzutki (dart) (dalej: Towary).
- Wszystkie Towary oferowane do sprzedaży przez Bestock.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu na rynek polski.
- Na opakowaniu Towaru, zamieszczona jest informacja o pełnej nazwie Towaru, rodzaju, producencie, kodzie, sprzedaży w zestawie jeśli dotyczy danego Towaru, oraz wymagane przepisami informacje dotyczące właściwości Towaru.
- Ceny Towarów są podane są w złotych polskich i zawierają obowiązujący podatek VAT (są cenami brutto). Cena Towaru podana jest na zawieszce, etykiecie lub na opakowaniu Towaru.
- Towary objęte promocją są w widoczny sposób oznaczone.
- Informacje na temat Towarów sprzedawanych w Sklepie GoDarts.pl znajdują się również na stronie internetowej: www.godarts.pl
III PŁATNOŚĆ
- Zapłata za Towary następuje w kasie sklepu stacjonarnego i może być dokonana gotówką, kartą kredytową, kartą płatniczą, kartami podarunkowymi oraz voucherami. Do każdego zakupionego Towaru nabywca otrzyma paragon fiskalny lub fakturę VAT.
- W celu uzyskania faktury VAT Klient zobowiązany jest poinformować o tym fakcie obsługę Salonu w kasie GoDarts.pl przed rozpoczęciem transakcji. Bestock.pl wystawia faktury VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z uwzględnieniem przepisów Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570 z późn. zm.).
IV ODPOWIEDZIALNOŚĆ TOP SECRET ZA JAKOŚĆ TOWARÓW
- Przed zakupem towaru Klient powinien upewnić się czy w razie zgłoszenia przez niego żądania zwrotu lub wymiany towaru, będzie miał możliwość skorzystania z uprawnień na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.
- Sprzedawca odpowiada względem Kupującego który jest Konsumentem, jeżeli towar jest niezgodny z umową, wedle reguł określonych ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 z późn. zm.), reklamacja Towaru może nastąpić ze względu na niezgodność rzeczy sprzedanej z umową.
- Jeżeli Klient dochodzi uprawnień z tytułu rękojmi, reklamacje należy składać zgodnie z procedura reklamacyjną w sposób opisany w pkt. V niniejszego Regulaminu.
- Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać od Sprzedawcy: naprawy towaru lub wymiany towaru, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, w przypadku gdy Sprzedawca: odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową; nie doprowadził towaru do zgodności z umową; próbował doprowadzić towar do zgodności z umową, lecz brak zgodności występuje nadal; oraz w sytuacjach, gdy: brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy; z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
V PROCEDURA REKLAMACYJNA
- Reklamacje Towaru można złożyć w sklepie stacjonarnym GoDarts.pl.
- Reklamacje można składać osobiście w sklepie stacjonarnym lub drogą pocztową na adres poprzez wypełnienie i złożenie formularza który można pobrać z adresu: https://godarts.pl/reklamacje-i-zwroty
- Procedura reklamacyjna jest wszczynana po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego Klienta.
- W protokole reklamacyjnym, Klient wskazuje niezgodność Towaru z umową, oraz precyzuje oczekiwany sposób załatwienia reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu przekazania przez Klienta towaru wraz z opisem niezgodności.
- Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Więcej informacji odnośnie rozstrzygania sporów konsumenckich można znaleźć na stronie http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
- Sprzedawca może odmówić żądania Klienta dotyczących wymiany bądź naprawy towaru pod warunkiem, że wymiana bądź naprawa towaru jest niemożliwa do zrealizowania (np. ze względu na niedostępność Towaru), lub w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów (np. żądanie wymiany towaru na nowy, jeśli uszkodzenie towaru dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.). Sprzedawca zaproponuje w takim wypadku alternatywne rozwiązanie.
- Klient zostanie zawiadomiony przez Sprzedawcę o sposobie rozpatrzenia reklamacji według wyboru Klienta, za pośrednictwem e-maila lub osobiście w Sklepie stacjonarnym GoDarts.pl
- Jeżeli Klientem jest Konsument lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (w formie jednoosobowej działalności gospodarczej), która zawiera z innym przedsiębiorcą umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową, lecz nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego podmiotom tym przysługują uprawnienia nadane ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 z późn. zm.).
- Klient może dokonać zwrotu Towaru w stanie niezmienionym (w nieuszkodzonym opakowaniu) w zamian za zwrot pełnej ceny zwracanego Towaru obowiązującej w dniu dokonania zakupu.
- Zasady zwrotu i wymiany towaru w sklepie odbywa się według zasad niniejszego Regulaminu i nie ograniczają w żadnym stopniu uprawnień Klienta z tytułu rękojmi za niezgodność z umową rzeczy sprzedanej, przysługującej na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub z tytułu gwarancji – w przypadku Towarów objętych gwarancją jakości.
- Każdy Konsument ma prawo do zwrotu lub wymiany Towaru w terminie 7 dni od daty dokonania zakupu.
- Zwrot nastąpi poprzez zwrócenie Klientowi ceny zakupionego Towaru w formie gotówkowej lub na kartę podarunkową GoDarts.pl, jeżeli płatność była realizowana przy użyciu karty podarunkowej lub voucher’u. Klient może wymienić Towar pełnowartościowy na Towar o takiej samej cenie. Możliwa jest również wymiana na Towar o wyższej cenie z jednoczesną dopłatą różnicy przez Klienta.
- Klient może dokonać zwrotu lub wymiany Towaru po łącznym spełnieniu następujących warunków:
a) Towar został zakupiony w Sklepie GoDarts.pl;
b) Klient posiada dowód zakupu (np. paragon fiskalny, faktura Vat),
c) Towar nie nosi śladów użytkowania, musi być czysty, nie może być uszkodzony i posiada wszystkie elementy dodatkowego wyposażenia o ile takie występują np. dołączone akcesoria.
d) Opakowanie towaru nie nosi śladów uszkodzenia.
Sprzedawca może odmówić przyjęcia zwrotu jeżeli produkt nie spełni wyżej wymienionych warunków.
- Celem dokonania zwrotu lub wymiany towaru, niezbędne jest wypełnienie formularza, w którym klient powinien podać swoje imię i nazwisko. Formularz jest podpisywany przez klienta oraz Sprzedającego. W przypadku wymiany towaru Sprzedający realizuje zwrot, a następnie ponowną sprzedaż Towaru wybranego przez Klienta na wymianę.
- Zwrotom i wymianie o których mowa w niniejszym rozdziale nie podlegają Towary z wyprzedaży.
VII POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulaminu nie stosuje się do reklamacji, zwrotów lub wymiany Towarów zakupionych w Salonie internetowym Godarts.pl mieszczącym się pod adresem: www.godarts.pl
- Niedokonanie zwrotu lub wymiany towaru w terminie określonym w Rozdziale IV ust. 4 niniejszego Regulaminu jest równoznaczne z utratą przez Klienta możliwości skorzystania z uprawnień przysługujących na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu. Do zakupów dokonanych przez wejściem w życie zmian zastosowanie znajduje Regulamin w brzmieniu obowiązującym w dniu dokonania zakupu. Sprzedawca udostępni zmieniony Regulamin w Sklepie Stacjonarnym GoDarts.pl Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej www.godarts.pl
- Administratorem danych osobowych ujawnionych w toku zwrotu lub wymiany towaru jest Bestock.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: Sprzedawca), z siedzibą w Bielsku-Białej (43-300) przy ulicy Głębokiej 7, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców KRS pod numerem KRS: 0000545731, NIP: 7811907134, REGON: 360872379, kapitał zakładowy w kwocie 5 000 PLN.
- .Dane te będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zwrotu lub wymiany zakupionego towaru. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla dokonania zwrotu lub wymiany towaru.
- W celu zachowania wysokiego poziomu zadowolenia Klientów z jakości świadczonych przez Sprzedawcę usług wszelkie uwagi, wnioski czy skargi związane z obsługą w Sklepie stacjonarnym GoDarts.pl, prosimy kierować bezpośrednio drogą mailową na adres godarts@godarts.pl